Audi A4 - Automobil koji je obilježio 90-e

Pad Berlinskog zida, objedinjavanje njemačke valute i porast prodaje kao rezultat pomogli su Audiju da postigne rekordni promet od 14,8 milijardi maraka 1991. godine.

Dvije godine kasnije, sve se preokrenulo. Razlog je bila globalna ekonomska recesija i kraj njemačkog financijskog procvata koji je uslijedio nakon ponovnog ujedinjenja. Povjesničar Audija Ralf Friese prisjeća se posljedica: "To je dovelo do stagnacije prodaje, pa čak i rezultiralo skraćenim radnim vremenom i otpuštanjima u godinama 1993. i 1994. No, onda je došao A4".

1994. godine Audi je započeo novu eru. Nasljednik Audija V8 predstavljen je u ožujku pod imenom A8, tog ljeta preuređeni Audi 100 izašao je pod imenom A6, a u studenom je stiglo novo vozilo srednje veličine: Audi A4. Potražnja je bila neočekivano velika i odmah je postao bestseler.

1995. godine prodaja samo u Njemačkoj dosegla je 120.000. Nekoliko je razloga:

1. Zbogom zastarjelom kiču

Audi A4 bio je pokretačka snaga Audijeve promjene imidža. Audi A4 je limuzina srednje veličine. S elegantnim, sportskim dizajnom, Audi je bio spreman nadjačati BMW 3 serije i Mercedes C klasu.

2. Prednost tehnologije

Audi A4 sportski je automobil koji štedi gorivo. Četverovezni prednji ovjes bio je značajna tehnička inovacija koja je poboljšala performanse upravljanja, a umanjila učinak pogona prednjeg kotača na upravljaču. Pri 5,1 - 8,8 litara na 100 km, prva generacija Audija A4 tada je bila vrlo ekonomična. To je Audi A4 učinilo pouzdanim, isplativim, a istovremeno i sportskim automobilom. Model je bio tipičan za trenutni Audijev način razmišljanja: dizajn, kvaliteta i preciznost.

3. Pravi spoj zabave i funkcionalnosti

ekskluzivna limuzina srednje veličine visoke tehničke sofisticiranosti i moderne učinkovitosti. To se odrazilo na dobar omjer cijene i performansi. Savršeno za obitelji u Njemačkoj. Bio je razmjerno jeftin, uvijek prvi u raznim testovima i ispitivanjima, a bio je pouzdan i nakon višegodišnje upotrebe. Materijali korišteni u unutrašnjosti te kvaliteta i preciznost izrade također su osiguravali dobar povrat investicije.

ABS i zračni jastuci označili su novi standard

Audi je značajno poboljšao standardne značajke u odnosu na Audi 80. Za Audi A4 slogan „više automobila za vaš novac“ bio je više od pukog marketinškog izraza. Između ostalog, kupac je dobio nekoliko važnih sigurnosnih tvorničkih značajki: ABS, dva zračna jastuka i četiri naslona za glavu.

Automobil je bio dostupan i s neobaveznim informacijskim sustavom za vozača s velikim LCD ekranom ili njemačkim mrežnim telefonom s hands-free sustavom i prigušivanjem radija.

Za više korisnih savjeta i informacija o automobilima i vožnji pročitajte naše ostale blogove.

Ponudu Audi modela konstantno ažuriramo, svakako provjerite na linku.

Vaš Euroauto

VOZILA U NJEMAČKOJ

Euroauto uz ponudu u Osijeku ima brojna vozila i u Njemačkoj. Pogledajte naša vozila na lageru u njemačkoj

KLIKNI
x
arrow_upward